Płaski brzuch w tydzień?

Płaski brzuch w tydzień? Czy to możliwe, by uzyskać płaski brzuch w tydzień? Sama sceptycznie podchodziłam do tego rodzaju haseł. Są przecież osoby, które od miesięcy zmagają się z oponką i nie mogą się z nią uporać. Dlaczego więc ktoś miałby taki sam efekt, do jakiego dąży niejedna osoba, uzyskać w ciągu siedmiu dni? Wydaje się to mało prawdopodobne, a jednak… W czym zatem tkwi sukces? Okazuje się, że wystarczy specjalnie przygotowany trening. W połączeniu z nową dietą, takie ćwiczenia mogą faktycznie zdziałać cuda.

Modyfikacja jadłospisu



Czy wiesz dlaczego nie możesz pozbyć się wystającego brzucha, mimo wykonywania ćwiczeń? Bardzo możliwe, że efekty twojego wysiłku niweczy niewłaściwy jadłospis. Pozwalasz sobie na słodycze i inne zakazane przekąski? Odpowiedź więc już znasz. Jeżeli chcesz mieć płaski brzuch w tydzień, musisz zastosować specjalną dietę. Najlepiej jeśli jej dzienna wartość energetyczna nie będzie przekraczała 1200 kcal, a podstawą będą produkty białkowe. Białko jest bowiem najlepszym pogromcą tłuszczu. W diecie nie powinno zabraknąć także witamin i składników mineralnych, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Zrezygnuj ze słodyczy, fast foodów, przetworzonej żywności - to produkty, które zawierają mnóstwo pustych kalorii. I pamiętaj, by pić dużo wody.

Trening to podstawa



Jednak sama dieta nie wystarczy, by cieszyć się płaskim brzuchem w tydzień uzyskanym. Najważniejsze są oczywiście ćwiczenia. Nie mogą być to jednak zwykłe brzuszki. Koniecznością jest specjalny trening, który przyczyni się do spłaszczenia oponki. By ujrzeć efekty trzeba jednak ćwiczyć codziennie. Rezultaty jakie pojawiają się już po siedmiu dniach utwierdzą cię w przekonaniu, że warto było się tak poświęcić. Jak więc ćwiczyć, by osiągnąć płaski brzuch w tydzień?

Polecane są tak zwane „superbrzuszki”. By je wykonać, należy położyć się na plecach na płaskim podłożu. Ręce należy skrzyżować na piersiach. Nogi natomiast powinny być ugięte i uniesione w taki sposób, by łydki znajdowały się w pozycji równoległej do podłogi. Następnie należy napiąć mięśnie brzucha i powoli unosić głowę oraz górną część pleców. Trzeba przy tym pamiętać, by zachować jak największą przestrzeń między klatką piersiową a brodą. Następnie powoli opuszczamy plecy, starając się nie opierać głowy o podłogę. Ćwiczenie należy wykonać 30-40 razy.

By spłaszczyć brzuch i wzmocnić mięśnie można wykonać także brzuszki odwrócone. Należy położyć się na plecach. Proste ręce trzeba przenieść za głowę. By ułatwić wykonywanie ćwiczenia, dłonie można wsunąć pod ciężki mebel. Następnie unieś proste nogi w górę, uginając lekko kolana. Napinając mięśnie brzucha, unieś biodra w górę. Następnie powróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie należy powtórzyć 20 razy.

Należy wykonać w sumie 3 serie obu ćwiczeń. W miarę stopnia zaawansowania można zwiększać ilość powtórzeń. Trzeba jednak pamiętać, że nie liczy się ilość, ale przede wszystkim jakość wykonanych brzuszków.

Komentarze są zamknięte.